Gona

Yeay

Kategori: Allmänt

Hej snyggingar!
Klockan är 10 på en lördagskväll och ja, jag är hemma! Jag ställde in mina planer för och vara hemma, kände bara för det. Jag går ofta efter min magkänsla jag hehe..
Nu sitter jag iallafall och äter nybakade bullar med saft och chattar med lite trevlig folk på msn. Mysigt!

Tänkte ladda ner någon av dom filmerna jag visade i tidigare inlägg men dom flesta finns fan inte ännu =/ Någon som har några bra tips på bra nedladdningssajter?
Förövrigt är Behare här..hon och syrran ska ut. Fan va jag vill med! Och den 2 februari flyttar dom in ihop! Dom ska bo i en liten lägenhet mitt i stan, som jag tidigare berättat! Så vi bestämde att ha en liten girls-night, med middag, förfest och sedan gå ut o parta. I look forward, alltid lika kul och festa med dom. Kommer ihåg somrarna vi vart i Montenegro, jag, syrran, Behare och Amire (Behares syrra) oh va roligt, festa sönder oss VARENDA dag, I miss it so much. Men vi har bestämt att köra en till sådan resa snart!
Påtal om Behare hehe, testade henne i.d. bareMinerals-smink som hon hade med sig hit - I LOVE IT! Såg ut som en porslindocka i ansiktet, helt fantastisk! Så den får bli min snart! Mamma blev också jättesugen på att köpa en till sig själv hehe =)


Juste! Ikväll tänkte jag visa er THE DRESS!! Ni vet den som pappa köpta till mig när jag var i Schweiz. Hade totalt glömt bort att jag skulle visa den så ja, håll utkik här ikväll så ska ni få ta en titt på min älskling!

Idag har iallafall vart en bra dag! Med hemma-spa och grejer hehe :P
  



Nu har jag lust och sminka mig en massor och ta massa kort haha..får se om jag orkar..hörs sen! KISS

Kommentarer

  • aaaa säger:

    vad använder du för ansiktskräm? hjälper den nått?

    2009-01-24 | 22:37:11
  • sab säger:

    hej :) jag såg seven pounds igår, och jag fick tårar. Helt galet bra film.



    Jag använder Utorrent, och hämtar från www.tankafett.com. Där fanns den med svensk sub. Se den iaf! Galet bra.

    2009-01-24 | 23:10:00
    Bloggadress: http://youloveher.blogg.se/

Kommentera inlägget här: