Gona

Grattis till mig!!!

Kategori: Allmänt

Heeeyy alla fina själar där uteee!!
Strååålande humör här! Har vart så jäkla glad både igår och idaag för jag fick de bästa nyheterna igår!! Jag fick lägenheten som jag var o titta pååå!!! Ohh har tänkt på den heeela tiden, hade en stoor klump i magen och det var det enda jag kunde tänka på o prata om o nu är den MIN!! Min fina lilla etta..om två månader är vi ett hihi =)
Efter nästan 20 år här flyttar jag tillbaka till trakerna jag bodde som liten bebis haha..Haft dom mest underbara tiderna här i Hjällbo och har verkligen trivts här, aldrig känt mig osäker eller rädd innan men senaste åren har det ju vart helt tvärtom..att inte våga ta en promenad i skogen ensam eller att behöva bära omkring på min lilla fickkniv (haha) när jag kommer hem på kvällarna känns ju inte riktigt som ett sånt där ställe man vill bo på..Känns skönt och lämna det rent ut sagt!
Nu har jag vart uppe sen tidigt imorse och fixat med massa pappersarbeten och avtal hit och dit..ooh är så upprymd det här ska bli så grymt! Nu är mitt andra mål att fixa ett jobb..=)
Nu blire träning! Pussspuss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: