Gona

Great weekend

Kategori: Allmänt

Hey you guys, hoppas ni mår braa o är friska och glada trots det tråkiga vädret!
Syrran och Valdet stack för en stund sen och broshan har redan hunnit ockupera vardagsrummet med sina vänner o deras jäkla Fifa-spelande haha är så trötttt på tv-spelandet att jag bara har lust o slänga ut PS3n från fönstret..weeeell well, antar att jag bodde utnyttja den här ensamtiden i mitt rum genom att göra någonting nyttigt istället så det tänkte jag sätta igång med här strax..Senare ikväll ska jag iväg på nånting späännande..nämligen lägenhetsvisning!! Har vart riktigt kul att bo med broshan men nu är det dax att bo helt ensam igen, vilket faktiskt ska bli skönt, jag är ju trots allt "familjens ensamvarg" haha så jag gillar att vara ensam :p Såå nu får vi se hur det går!
 
Anyways, igår var nice! Var på stan med syrran och Valdet o vi skulle fika men det slutade med att vi satte oss på en pub uteservering och drack gottt istället hehe..Sen kom vi hem och lagade burritos, spelade spel, bråkade (HAHA min bror kan inte spela spel utan att fuska och jag blir G.A.L.E.N), skrattade och åt massa gott. Nu kommande vecka blir det att tillbringa en jäkla massa tid på gymmet, ska bli gött!!
Neh nu måste jag fixa med lite grejer, vi hörs finisar! Possss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: