Gona

Piercing sugen?

Kategori: Allmänt

Hello babes!
Sitter och pluggar för fullt här så jag hinner inte med någon rolig update, tänkte mer komma med ett roligt erbjudande.
För ett tag sen var jag grymt sugen på att pierca mig, så när jag såg en deal på Groupon där man fick göra valfri piercing till ett värde av 500 spänn för endast 150 kr så slog jag till direkt hehe..Nu är det dessvärre så att jag tappat suget på att göra piercing så jag hoppar det faktiskt. Men tänkte att det vorre synd att bara slänga iväg dealen ifall någon annan kanske ville köra på den. Isåfall kan ni överföra summan jag betalat till mig o så får ni koden =)
Maila mig på min privata mail vid intresse!! (lr kommentera här med er mail) [email protected]
Ha det fint! Possss ❤

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hej fina Gona hoppas att allt är bra med dig.. Tänkte bara säga att jag saknar dina inlägg..

    Svar: Hey bästa Mia! Du är för söt!! Det glädjer mig hihi..får se hur det går med mitt bloggande den här gången haha :P o allt är super mig med, hoppas du mår bäst! puss
    Gona

    2012-06-22 | 08:30:54

Kommentera inlägget här: