Gona

Feelings

Kategori: Allmänt

Jag hatar när man inte kan sova för att man har för mycket tankar i huvudet..så jäkla mycket att man nästan för panikångest.
Jag är vanligtvis en sån där person som varje dag tänker på allt ja har o glädjas åt o försöker se de positiva i allt men ikväll har väl vart tvärtom kan man säga..ush ibland vill jag bara rymma iväg härifrån o från all skit o all negativ energi..o det suger fan att känna så..
O när man mår skit så börjar man tänka på allt annat som man hatar o ja hatar att min familj är så utspridda, att man bor i olika länder o städer..jag saknar när vi var samlade, även fast det nog är bra för relationerna att inte bo hemma nu så saknar jag det något så otroligt..att aldrig behöva känna sig ensam..det ni! Det är väl inget man tänker på när man väl bor hemma men ack så många kvällar man ligger där sen i en tom lägenhet o känner sig ensammast på jorden.
Ja, livet är ju inte alltid så lätt..men då är dt väl bara att torka bort tårarna o ställa sig upp på fötter igen antar ja..Godnatt på er

Kommentarer

  • ludee säger:

    usch gona, det låter inte bra :( ..hoppas att det känns bra igen, allting brukar ju faktiskt ordna sig till slut, i slutändan:) ibland måste man få må dåligt också, du känns superglad jämt annars :)!

    ha en fin dag, och hoppas det blir bättre med dej:) Krammar

    2012-05-20 | 18:03:47
  • Gona säger:

    SV: Fina du =) älskar dina söta kommentarer..jag hade en riktigt dålig kväll bara, annars är jag ju, som du säger, superglad jämt haha..och exakt, ibland behöver man må dåligt för att kunna uppskatta dom bra dagarna mer..Tack så mycket fina Ludee, jag hoppas du får en riktigt bra sommar =) puss & kram

    2012-05-21 | 13:00:21
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: