Gona

Monday

Kategori: Allmänt

Hey!
My goood vilken lååång dag. Gick hemifrån vid 9 o var inte hemma igen förrens typ halv 8..när jag kom hem lagade jag mat till mig o broshan sen blev det en lååångdusch och nu hinner ja tyvärr inte med mycket mer för jag tänkte gå o lägga mig..är helt död och måste vakna 7 imon =( åh va ja längtar tills den här månaden är över!
Bloggen hamnar ju som sagt åt sidan så det får helt enkelt va så att ja uppdaterar då o då bara, när ja hinner..precis som de har varit här på senaste haha..Hoppas ni är friska o gladaaa! Pusss ❤❤❤

 

 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hej fina Gona! Jag kikar in varje dag för nya inlägg älskar ju din blogg. Jag hoppas det gårbra för dig med skolan och allt annat. Tänkte bara önska dig det hihi.

    Kram finis!

    2012-05-19 | 11:47:38
  • Gona säger:

    SV: Hey sötaste Mia! Ahhh du är för gullig! Tusen tacck! Det går bra, massa stress nu sista veckan bara men det ska nog gå =)) Sorry att jag gör dig besviken när du kikar in här o möts av samma inlägg hela tiden haha =( men uppdatering blir förhoppningsvis bättre nu när skolan snart är slut =) Puss & kram fina människa!! <3

    2012-05-21 | 12:50:33
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: