Gona

Sista dan!

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Tjena Sweden! Hur har eran dag varit? Min sista dag kunde inte vart bättre!! För jag har syndat..jo, jag har shoppat fyrsiffrigt..Jag vet att balen och studenten inte är förrens typ ett och ett halvt àr men när jag sàg den här klänningen sà skrek det bal/student om den! Sà 7000(!!) spänn gick den pà men det var den absolut värd! Det var en Runway Collection of 2009 och det finns endast 30 stycken i hela världen,,jag har nu en och syrran köpte en likadan sà nu har vi tvà av dom 30 st haha (a) Ja, syrran köpte en likadan för att hon blev lika kär i den som jag..och sà tänkte hon att jag kommer àka till USA och grejer och hon kommer flytta hemifràn snart och dà blir det svàrt att ha den tillsammans..Men guuud va glad jag är! Visst lite surt o ge 7000 för en klänning men..pappa betalar hahaha, nej fà inte fel intryck! Jag är inte en sàn där bortskämd skitunge jag lovar haha!

Funderar lite pà om jag ska visa klänningen här eller inte, det blir ju roligare och inte visa den och bara ta pà mig den när dagen väl är här men à andra sidan är det làààngt tid kvar och jag vill sààà gärna visa den för er!!! Fàr se hur det blir :P
Jag har inte bestämt mig om jag ska ha den pà balen eller studenten..den är kort sà mamma tycker jag ska ha den till studenten istället och ha en làng pà balen, and it's sounds good, sà ja, ja fàr se, som sagt det är ju làààngt kvar haha..

Köpte även en assnygg kuvertväska..med USA pà! Nej den ser inte ut som ni tror! Den är skitsnygg tycker jag! Ni fàr se den senare!
Va ute efter uggs idag ocksà men ingenstans hade dom storlekar kvar =/ Det var lite synd menmen I'll just have to live with that hehe..nu är alla kusiner här sà jag màste vara lite social! Visar shoppingen senare!

Love you guys! xoxo / eran lilla Gona haha..

   
  
  
   

Kommentarer

  • Nina säger:

    E du helt jävla dum ditt jävla as.. hahaha 7000kr? Bror du kunde köpt lägenhet för de två klänningarna. AHAAHHA.. och tröjan, i'll show you när du kommer hem..om ja skriver här alla kommer köpa

    2009-01-08 | 22:09:53
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/
  • nela säger:

    hej din shopoholic! du får inte shoppa mer. haha. jag förbjuder dig, du kommer inte ha pengar till mat ens sen. haha =) sötis.



    jag är född i kosovo, flyttade hit när jag var 4. puss vacker

    2009-01-08 | 23:55:12
    Bloggadress: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: