Gona

God Jul

Kategori: Allmänt

tuuuudelliduuuu..wazzääääp? Är det jul idag lr vf heter alla god jul :S? HAHAHAA skojar..jättemobbad hahaha God jul på er julfirare där ute. Jag firar icke sa nicke jul och jag känner inte att ja missar så mycket egentligen..äta kall mat, titta på barnprogram och få strumpor i julklapp......HAHA nä va negativ jag är nu men det är bara för att jag bara sovit två timmar sen jag vakna igår på morgonen!! Fyfan..Vi var uppe till 9 imorse och bestämde oss för att sova i två timmar åtminstone o sätta larmet på 11..såklart ska jag få fyrtiofem fucking jul-sms, alltså visst jul i all ära men ja vill inte ha fett onödiga sms mitt på morgonen!!!!!!!!! (update: betyder inte att jag inte uppskatta dom!! för nu känner jag mig taskig haha tusen tack för alla fina sms babes!) visste knappt vart ja va så ska ja försöka läsa sms också..aja vi kom upp till slut iallafall och hann typ bara borsta tänderna o sånt nödigt sen kom Gzimilimi och plocka upp oss och vi åkte iväg på ääääventyr hahaha jätteskoj faktist, har handlat masssor faktist så dt känns shööööönt.
Har tagit ett välförtjänt bad också och ätit god mat, la precis kladdkakisen på tinningstid (aa nä ja vet inte va dt kallas) o nu ska jag krypa in under täcket och sova tills jag vaknar..
Va händer imon då? Blire paaartaj lr!? Myckeeet möjligt faktist, har lust o shaka lite ass känner jag höhö..
PUSSHEJ


bara så...Jag <3 RnB musik igen HAHA

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är så patetiskt, din svartsjuka bara skriker!!!

    2009-12-24 | 18:28:54
  • GONA säger:

    SV Anonym: HAHA vänta lite nu, vad är jag svartsjuk på nu? Julen? Julfirare? Haha herregud vilka stupido läsare jag har..

    2009-12-25 | 00:17:34
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag kanske är dum men du är ta mig fan fortfarande svartsjuk. Du skulle så gärna vela fira den vackra julen om din familj gjorde det. Så sluta snacka så jävla mycket skit, man fattar direkt att du är en människa med taskigt självförtroende och som gråter dig själv till sömns...

    2009-12-25 | 00:28:15
  • GONA säger:

    SV Anonym: Hahaha gud va gulligt att du tror att du känner mig för att du läser min blogg! Först och främst tror jag att avundsjuk är ordet du söker för svartsjuk är en helt annan sak lilla du :)

    Sen om jag skulle vilja fira julen så skulle jag ju bara gjort det?

    Jag har en helt annan religion och känner därför inte för att fira julen helt enkelt! Du va faktist fett dum, hur kan man tro att alla vill fira jul hahaha vi har ju våra egna högtider som vi gillar att fira :S Och sen måste jag tyvärr göra dig besviken med o säga att jag tyvärr har underbart självförtroende och är jäävligt lycklig =) Inga tårar här inte! pusspuss din lilla surpuppa, njut av din kära jul istället för o sitta här inne o gnälla! =)

    2009-12-25 | 00:59:30
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag gnäller för att jag är trött på människor som dig, ena dagen vill du bara dö andra är du lyckligast i världens. Dina så kallade vänner som hugger dig i ryggen och du vet inte ens om det. Du kanske har en riktig vän, och även hon börjar tröttna på dig. Ditt ständiga pms humör, du ska alltid vara i centrum bland dina vänner för att hemma syns du inte, för att din syster är så mycket vackrare och finare, och det tycker inte lilla Gona om. Jag säger bara så här tjejen, jag känner dig så mycket bättre än va du tror ;)

    Jag tycker inte du ska gå med nästan så högt i himlen, för den kan hamna väldigt intryckt i marken någon dag...

    2009-12-25 | 02:18:42
  • damn it säger:

    Varför skulle hon ha dåligt själförtroende för? Hon är ju assnygg! vet du vad det roliga är, Det är DU som är avundsjuk på GONA, om du nu kan spela så tuff visa vem du är, var inte anonym..

    2009-12-25 | 17:09:06
  • Anonym säger:

    hahahahaha " din svartsjuka bara skriker" hahahhahaah ja tror jag dööööör hahahha

    2009-12-25 | 17:13:38
  • ARBER säger:

    haha fan va tyst man kan bli,Gona det är dom som är avundsjuka pà dig,och du som skriver till gona och gnàller läs inte hennes blogg dà jävla FIS

  • cicci säger:

    Alltså, anonym hur dum får man vara, bara för man inte firar jul betyder det inte att man e avundsjuk.



    Btw, sjukt bra blogg :D



    Fråga:Jag hade för mig du firade jul, om inte vad firar du då?



    http://gonas.blogg.se/2008/december/ingen-rubrik.html#comment

    2009-12-25 | 19:16:03
  • GONA säger:

    SV Damn it: Haha va söt du är! Tack..o ja precis, vf är man anonym om man nu är sååå tuff o känner mig sååå väl? Så himla barnslig så dt är skrattretande hahaha...



    SV Cicci: Haha ja men lrhur!

    Tusen tack :D

    Nja inte fira jul gör vi inte, men vi julpyntar såklart..för mamma tycker att dt är sååå mysigt haha. Sen köper vi presenter till varan som vi har under granen men dom brukar vi öppna på nyår, alltså det är mer 'nyårsklappar' som vi alltid delat ut till varan sen vi var små :p puss!

    2009-12-25 | 21:01:16
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    marigona je ma e mira urime qe tu ka feju daja e qetash e ka nusen me ylli ne ball ska nuse ma te mir qetash i kam tri qika mami ju don shum te trijav

    2009-12-25 | 22:41:04
  • Anonym säger:

    HAHAHAHAHAHA, Gona du är så jävla kaxig va? Ändå publicerar du inte det inlägget jag skrev efter det du skrev, fan va det bevisar allt jag tycker om dig! Skäms du kanske? Man behöver inte ha bra självförtroende för att man är snygg!

    2009-12-26 | 02:33:19
  • GONA säger:

    SV Anonym: hahahahaha alltså seriöst tjejen du bodde söka hjälp! VAFAN tror du livet går ut på? Ibland har man bra dagar ibland har man mindre bra dagar! Och dö har jag aaaldrig velat, du som "känner mig såå bra" bodde väl veta det ;)

    HAHA alltså det här är så löjligt att jag inte ens känner att jag BEHÖVER försvara mig..Förstår inte dessa tomma hot och dåliga påståenden. Om du nu är så tuff bakom skärmen, varför står du inte för vad du säger? Varför säger du inte vem du är? Är du feg lr? Hahaha din lilla pussy gå och skaffa dig ett EGET liv för fan =)

    2009-12-26 | 12:06:15
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Anonym: Hahahaha chilla psykooooo :) yes jag är kaxig, men bara när det behövs förståruu ;)

    Och jag har INGENTING och skämmas för lilla du. Puss från världens snyggaste muahahaha :*

    2009-12-26 | 12:07:53
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    marigon loqka jem mos u merr me njerz te kot.se ksi njerzve jav then daja zemren e kajn sat jan gjall hahaah puss te du mas hsumti

    2009-12-27 | 16:08:44
  • Anonym säger:

    Ja håller med dig, du e världens snyggaste..i jämförelse med mitt håriga rövhål.

    2009-12-27 | 20:47:25
  • GONA säger:

    SV Arber, Mami & Bek: Hahaha ni är så sköna. Älskar er mest i världen! Bäst är ni pussss

    2009-12-28 | 01:59:37
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Anonym: Hahahahaahaha you poor thing. Vaxa dig förfään, äckligt med rövhår ju =)

    2009-12-28 | 02:01:47
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: