Gona

Ingen rubrik..

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Hallå så :D Händer denna fredags kväll? or should i say natt?
Själv chillar jag i mitt rum..skulle packa upp mina kläder men nu ligger jag bara på alltihopa..

Jaaa..miniräknaren är med, blir ju massa Matte B nu på lovet =(



Juste ja, var på Zara idag, brukar alltid hitta massa fina saker i Zara här, men olyckligtvis så såg jag ingenting som jag tänkte "åhh jag ska ha den!" idag,,eller jo..ett par gladiator skor..sen kom jag på att jag redan har dom hehe..Nej men är lite smått besviken just nu, får hoppas på att det dyker upp lite nya fina grejer!
Ohhh hade helt glömt bort att Starbucks faktist finns här! När jag fick syn på den idag fick jag ett leénde på mina läppar! Längtar tills syrran är här så vi kan sätta oss där i flera timmar och tjöta..inte så kul o sitta ensam på café utan en laptop åtminstone ju? haha (a)..

Julpyntet förresten..jag saknar vår gamla stora gran hemma i Sverige, men eftersom vi inte varit hemma under jullovet under 3 lov nu så var det ett bra tag sist jag såg den! Mamma julpyntade för fullt även fast hon visste att vi skulle iväg men julgran tyckte vi barnen var lite föör mycket med tanke på att vi faktist inte ens är hemma! Här får vi inte plats med en stor tjock gran tyvärr så min lillebror valde ut en liten minigran förra året, som han även hade sönder, så den ser ännu förjävligare ut längst ner haha..men äh det får vi täcka med presenter =)


Före: En stackars ful julgran..


Efter: En mysig liten filur!


Pizzan från den italienska pizzerian precis under oss var förresten himmelsk god!! Vill ha en till!! (fastän jag är proppmätt!)

mmmmmmmmmizza hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: