Gona

Rubrikslös

Kategori: Allmänt

Ohh jobbigt..försökte göra en av mina läsare nöjd idag genom att ladda upp USA bilder som hon frågat om men jag får helt seriöst damppp på min dator. Eller så är jag jävligt oteknisk eller så ljuger alla som säger att man vänjer sig vid mac diiirekt haha..
Har suttit o försökt synkronisera min iphone till datorn i cirka 2 timmar nu haha..fail...Och plus tar det tuuuuusen år på blogg.se att ladda upp flera bilder..Hur svårt kan det vara att göra en funktion där du kan ladda upp flera bilder åt gången ist för att sitta med en o eeeeen!! aah blir galen haha..
Anyways, kan därför inte lova bilder ikväll men jag jobbar på det!
Nu ska jag försöka avsluta den här stupiiid stupid bildöverförningen här sen blir det duschen. Senare kommer Nina över för lite uppdatering, och till det lagar mamsen pizzzzza..mums!
Eeeeller förresten nu kom jag på nånting som jag ville fråga!! Får ta det i nästa inlägg istället possss
Bjussar på en bild iaf :p från när jag åkte runt i Beverly Hills..underbart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: