Gona

Sunday

Kategori: Allmänt

Ohohohoooo nu är jag ännu sjukare =( ajjj kunde inte sova på hela natten, somnade vid 12 på dan och vaknade kl 3! Och on top of that är jag rejält skadad också. Haha alltså världens klant är jag. Pratade med mami igår på natten i telefon och hon skulle säga vart en viss te ligger så jag går upp på stolen för att nå men sen när ja ska ner så råkar jag gå ner på fel sida av stolen så att jag ramlar först med revbenen på den höga kanten av stolen och sen bammm på golvet med hela mig på min armbåge,,ååhh ville bara gråta, kunde inte andas haha samtidigt som ja ville skratta kändes det som ja skulle behöva åka ambulans lr nått..haha I'm such a drama queen..men hur som helst har fortfarande sjukt ont i revbenen och har fått värsta svidande såret där också, och armbågen är fucked också..fyfan vilken hemsk natt.
Jag var dum nog att dra iväg på nattbio med vännerna igår också, vilket gjorde mig bara sämre =(
Idag hämtade broshan över mina vänner för o kolla på match så jag låg faktist här idag i 90 minuter o kollade på match!! Crääzyy..jag hatar annars att kolla fotboll..menmen anyways nu vet ja inte va ja ska tjöta om längre så ska fixa te o honung och kolla film med bror.
Ha en sköön söndag! Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: