Gona

Perfect Friday =)

Kategori: Allmänt

Heey! Hoppas ni alla är friska & glada!
Själv vaknade jag upp med en hemsk hosta och sveda i hela halsen så jag sitter här och klunkar i mig massa te.
Igår var bland de roligaste på läänge!
En av mina bästa vänner Moner pluggar till läkare i Rumänien så vi får se honom väldigt sällan, men så vakna jag upp med världens suprise igår på morgonen haha han hade kommit till Schweeden o hälsa på! Trodde att jag fortfarande sov när jag såg honom haha förväntade ju mig att se honom i sommar nästa gång.
Menmen anyways så igår bjöd jag och broshan över alla mina vänner, vi skulle laga middag ihop, men som varje gång så blir det typ bara Saman och Kawi som gör nånting haha, men jag klagar inte! Gotttt som fan =) sen fortsatte vi kvällen med drinkar, spel, tårta, massa skratt och så lite PS3 på det. Grym kväll. Skönaste vännerna ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: