Gona

Ledig dag

Kategori: Allmänt

Hey!
Det blev ingen sovmorgon för mig imorse trots allt, tänkte att jag kunde unna mig det imorgon istället. Så idag gick jag upp tidigt åt en go frukost och stack o tränade det hårdaste passet i mitt liv haha shit alltså va jobbigt det var, men känslan efteråt e ju fan oslagbar!
Efter det kom jag hem o lagade lunch sen plockade jag undan här hemma och diskade o sånt där tråååk.
En skön dusch på det och nu sitter jag här med massa plugg framför mig. Det är bara att bita ihop och kämpa vidare!
Senare har broshan bjudit över grabbarna för o kolla match så då passar ja på o få allt gjort nu så ja kan hänga med dom sen =)
Har ett seminarium i Natur på fredag så ja e nervös som faan haha ush..menmeeen ska nog gå bra!
Blir tråkig uppdatering nu när ja har fullt upp i skolan men det får ni leva med om ni vill läsa min blögg hehe😝
Pusss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: