Gona

I love you Friday!!

Kategori: Allmänt

Heyy u guys! Hope ur doin great! I know I am =)))
Det är helg, jag har inget plugg och jag är strax klar med middagen här.
Oh idag ska jag verkligen bara deeeega i soffan, ska bli skööönt!
Senare kanske grabbarna kommer över också. Blir chill!
Idag har jag vart i skolan och fått en viktig grej gjort vilket känns suuper! I nailed it. Fick cred från klasskamrater till o me o då jävlar blir man glad :p
Anyways sen hängde jag bara med Arrebarre resten av dan och vi två lyckas alltid ha roligt hur tråkigt det än är haha bästa =)
Nej nu måste jag gå o titta till maten. Ha en uuunderbar helg finisar!! Possss

Kommentarer

  • Mia säger:

    Vad skönt att du e tillbaka riktigt igen till bloggen, fler inlägg tummen upp! Man blir så glad av att läsa din blogg du har en fantasktisk energi. Kram fina Gona!

    2012-03-31 | 07:58:51
  • GONA säger:

    SV Mia: Finaste Mia! Tusen tack för dina, alltid, så underbara kommentarer! Du lyckas alltid få mig att lee stort som en nörd framför skärmen med dina uppmuntrande kommentarer haha =) bamsekram bästa duu!

    2012-04-12 | 21:43:58
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: