Gona

Back!

Kategori: Allmänt

Hey!! Fan va längesen haha glömde fan bort att jag hade en blogg där för ett tag.
Men jag har vart så jäkla sjuk och dessutom är mami och sis här så det har blivit att bloggen lämnats åt sidan. Men idag såg jag att en av mina fina läsare hade frågat om jag mår bra o sådär eftersom jag inte bloggat. Såå gulligt att man bryr sig om o fråga, ja har verkligen underbara läsare =)❤
Annars så har inte så mycket hänt, hänger mest hemma med familjen eftersom jag fortf inte är helt frisk men har haft några roliga dagar med vännerna också. Nina är i Götet i några veckor nu så det ska också bli kul som fan!!
Hmm vad mer..JO! På måndag ska Marigöönan här tillbaks till plugget lol, efter snart 2 år haha känns lite nervöst men ändå skönt som fan. Tänkte fixa lite betyg..japp så är det när man är en person som alltid väljer nöje framför nytta haha! Well well det ska nog gå fint.
Nu ligger ja o väntar på att min lilla bebuq Leah ska komma över så jag kan pussa ihjäl henne!!!
Orkar inte dela upp massa inlägg med bilder så ja tänkte ba ladda upp lite random bilder från dagarna då jag inte blöggat! Ha det fint! Pussss

 

 

Kommentarer

  • Green tea säger:

    Alltså du liknar Catrinel Menghia!!

    2012-03-16 | 14:34:34
  • GONA säger:

    SV: Woow vilken komplimang haha nu gjorde du mig glad denna trista söndag :p tusen tack!! kram

    2012-03-18 | 17:55:30
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: