Gona

Yesterday

Kategori: Shopping









Hey! Igor var jag for lat for att blogga. So jag for blogga nu ist hehe. Igor var vi po tvo olika shoppingcenter och so blev det IKEA. Mina foraldrar vackte mig tidigt for att folja med so jag var riktigt seg och trott forst men sen vande det nar jag fick massa grejor shoppade. Dom hade rea po produkter so jag och mamma stod med korgarna fulla haha.
Idag tog vi en runda i stan tills det blev SVINKALLT och vi skyndade oss hem till varmen. Fick bara med mig ett par jeansshorts hem. Shit alltso man blir verkligen helt jakla utmattad av att go runt po stan och i afferer. Jag har fott ta naps varje dag sen jag kom hit!
Anyways, nu blir det bad och sedan film med familjen! Har nedan for ni bild po en del av shoppingen fron igor :)


Victor&Rolf parfym, Watsons balsams, badoljor, Smashbox smink, Clarins lappglans, nagelgrejs, Ralph Lauren body lotion och body wash.



Gifts!

Ha en bra kvall! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: