Gona

Thursday evening

Kategori: Allmänt

Hey every shining soul out there!!
I hope you're doin great! I know I am =)
Having one of my "Feel Good" moments as usual haha..ahh forsoker undvika att skriva po svenska eftersom jag hatar att blogga utan dom tre sista bokstaverna damnit..!
Menmen for val kora po ando, men sag till om det blir storigt so jag kan skriva po engelska ist..anyways..idag - shopping, sooom vanligt! Det ar fan allt man gor har i Schweiz..ja, det och ata/fika do hehe..
Kopte bland annat lite fin inredning till mitt rum! Och so kopte vi en por-rensningsmaskin (eller whatever det nu heter haha), jag och mami ska ha spa-kvall imon so do for jag testa den :)
Sen kopte mamma stora kistor och son dar tung inredning som gjorde att vi fick bara po en jakla massa skit hem haha..Min kara mamma har antligen forstott att hon ar en shopaholic! So..ja, inte visste jag att det var genetiskt lol.
Anyways, nu har jag precis kollat klart film med lillebroshan som har somnat so sott! So nu ska jag forflytta mig till vardagsrummet och joina mina paron framfor TVn!
Hope you get a good night's sleep everybody! Sweet dreams! Kissses




Kommentarer


Kommentera inlägget här: