Gona

Today

Kategori: Allmänt



Idag okte vi ivag en bit utanfor stan till ett litet mini-kopcenter. Jag och lillebror var po vort flumhumor so vi hade riktigt skoj haha..Skrattade tills vi fick ont i magen som vanligt. Jag alskar att retas med honom. Jag minns nar man var liten och gick po stan med pappa so retades han alltid med att borja sjunga och jag minns att jag skamdes IHJAAL och holl po att bli galen po honom medans han bara skrattade haha och nu njuter jag av att gora samma sak mot lillebroshan. "Vafaan marigon, jag kanner folk har!!!" HAHA so sot min lilla Arberluti!
Anyways, efter det blev det film med lillebror och sedan satt hela familjen fastklistrade framfor ID - Investigation Discovery kanalen, haha best chanel ever!!
Nu ska jag ta en dusch! Sen blir det film igen. Godnatt!!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: