Gona

Roadtrip (Mobilinlägg)

Kategori: Allmänt

Hey you guys!
Ligger och degar på soffan och väntar på att tvätten ska bli klar medans syrran är i köket och lagar en fantastisk middag. Yay.
Tänkte passa på o blögga lite. Igår bestämde jag och Nina oss för att dra till Helsingborg över dan, vi var uttråkade och trötta på Götet så vi tänkte bara gö en kul grej + träffa min sis därborta. Och det hade vi! Jävla massa skratt alltså haha. Vi gick runt och shoppade tills fötterna gjorde ont sen tog syrran med oss till ett ställe med goooaste kebaben, damn, that was some goood kebab lol.
Nångång innan midnatt var vi här hemma hos mig iallafall, sen tog vi en promenad med killarna som kom hit eftersom Moe åkte tillbaka till Rumänien idag och vi har som tradition att alltid träffas och ta en cigg o säga hejdå innan nån ska resa i gänget haha =)
Anywayssss nu kommer Nina säkert när som helst också, syrran ska fixa hennes hår. Så nu måste jag ner till tvättstugan innan det. Ha det najss! Pusss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    din blogg är en enda blandning av SPIRIT & GLÄDJE. Helt underbart att läsa. loveeeee it. du lever livet och inspirerar mig till att också göra det!! for fuck sake, nu KÖR VI. PUSSSS

    2012-01-07 | 21:44:44
  • Anonym säger:

    är du o itman ovänner för du nämner henne inte på bloggen längre

    2012-01-08 | 09:52:17
  • GONA säger:

    SV Anonym: Nej vi är inte ovänner! Anledningen till att hon inte nämns lika ofta i bloggen längre är för att vi inte umgås som förut. Kram!

    2012-01-13 | 16:08:20
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: