Gona

lalalala

Kategori: Allmänt

Hey!
Jag har vart vääldigt dålig på att uppdatera I know. Men saken är den att jag inte alltid har någonting vettigt att skriva!
Men jag tänkte att jag kan lägga upp massa random bilder istället när jag har slut på ord.
Jag har fetaste mappen på min dator med Inspirationsbilder och dessutom en mapp med massa roliga bilder jag skrattar åt haha..Så ja, då får ni nått att titta på iallafall när ni kikar in här istället för att mötas av..ingenting hehe.
Anyways, dom senaste dagarna har jag bara tillbringat med broshan. Han fyllde hela 22 år igår. Min fina bror!
Så ja, vi har redan firat två gånger med två tårtor haha..Och det blir firande på lördag också då resten av gänget kommer hit =) Ska bli kul. Det är så sällan jag dricker nu för tiden så det blir extra kul att bli full haha..
Nu ska jag äta middag, sen blir det att hoppa in i duschen. Senare blir det en sväng förbi farmor och säga hejdå också eftersom hon drar tillbaks till Kosovo imorgonbitti.
Have a nice evening peeps! I know I will (: Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: