Gona

Happy New Year's Eve!!

Kategori: Allmänt

Galen kväll! Hade sjukt kul och skrattade en jävla massa såklart. Lyckat som fan!
Idag har det bara blivit deeeeg med Nina här hemma, vi gick emot våra bakistraditioner med pizza haha och istället lagade Nina potatisklyftor med lövbiff och sås. Mums! Fyfan va gott =) Har kollat på Bachelor Pad hela jävla dan. Hatar sånna program egentligen men började kolla när jag vaknade och så fastna jag och så fastna Nina också så det blir antagligen att titta på det resten av kvällen också höhö..
Annaaaaaars så har jag inte så mycket att säga..Vill göra en sån där års-resumé men jag orkar verkligen inte just nu och dessutom börjar ansiktsmasken stelna till alldeles för mycket nu so I'm gonna hit the shower. Kanske får bli ett sådant inlägg senare eller imon!
Jag hoppas iallafall att ni får ett underbart 2012! Livet är inte alltid en dans på rosor, I know that, men det är fortfarande helt sjukt underbart! Jag älskar livet så jäkla mycket och jag vill ta vara på det så gott jag kan! Gör det ni med!! I promise you, it's a wonderful feeeeling! =)
Pussss på er!!

Blev väääldigt få bilder från igår haha men det blir ju oftast så när man har roligt..;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: