Gona

Genéve

Kategori: Allmänt

Hey you guys!
How u doooin?? I'm doin great!! Ar lite pissed po blogg.se ruttna app. Har forsokt mobilblogga fleeeera gonger men nej, alltid ar det nogonting fel, crappy shit.
Anyways, for istallet ta och satta mig vid datorn har dooo da.
Jag ar numera i Schweiz!! Ar har och halsar po min familj. Bor ju egentligen har och skulle egentligen bara "halsa po" i Sverige men det blir lite andrade planer so jag ska bo kvar i boring Sweden ett tag till tyvarr haha..So jag ar har och halsar po och hamtar alla mina grejor.
Kom hit i Mondags och har sen dess bara softat till det med familjen. Har ar det mycket varmare i Goteborg ockso so det ar extra skont.
Nu vantar lillebror po mig, vi ska mysa till det med film so jag hinner inte skriva so mycket mer just nu. Bloggar lite senare. Men hinner med lite bilder jag tog po vagen hit :)

image description
Kalla groa Sverigeee..

image description
image description
Me, the geek, on the plane


Tillbringade nogra timmar po Amsterdams flygplats. Shopping, kak och promenader haha..


Ohh gud so fina utsikter jag fick njuta utav povag fron Amsterdam till Geneve. Helt underbart!

Smell ya later! Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: