Gona

Tips

Kategori: Allmänt

Hey!
Det var en läsare som undrade ifall jag kunde rekomendera någon bra film jag sett under senaste tiden. Tyvärr så har jag inte sett någon bra film den senaste tiden!! Jag kollar på filmer väldigt ofta men har tyvärr inte tyckt de senaste var speciellt bra. Harold and Kumars senaste film var ändå rolig, men sämre dom två andra.
Däremot har jag sett en kick-ass film dokumentär som syrran visade för oss. Den heter The Last Lions och är en historia om en lejonmamma och hennes ungar. Den är helt fantastisk! Och den är grymt filmat också. Så sjukt coolt att dom lyckas få med så viktiga händelser och detaljer.
Se den!!! Även om ni inte är djurintresserade så är jag säker på att ni kommer gilla den!
Jag älskade den och fällde även en o annan tår haha men den är så fin!
Om jag ser någon bra film framöver så lovar jag att tipsa!
Hörs senare! Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: