Gona

Making dinner

Kategori: Allmänt

Heeelloo!!
How u doin? I'm doin greaaat! Haha sitter och messar med Nina..skickade iväg ett sms o fråga om ett recept hon gav mig häromdan haha och insåg precis att shit tiden går fan fort..nyss kändes det som vi snacka om allt möjligt onödigt typ "OMG gissa vem ja såg i stan!?" haha och nu sitter vi här och ger mattips till varan..haha weeeird..Men är glá att Nina förstår sig på mig och förstår sig på frustationen av att behöva komma på något att laga vaaarje dag..Det är fanimej jobbigt ska ni ta o veta lol...Nu förstår jag när mamma alltid säger "Skriiiiv ner vad ni vill äta varje dag, det är som att göra maten för mig, bara jag vet vad ja ska laga" haha för nu när jag frågar min brosha om dagarna så säger han ba "Gör va du vill" men ja veeeeeeet ju inte va ja villlllll??? Haha..wow mina dagliga problem...
Anywaysss, har haft en riktigt rolig helg!! Har haft sleepovers och fått umgås extra mycket med min Nina som jag annars inte får träffa så ofta tyvärr =( Meen snart kommer hon på långbesök igen! Yaay =))
Någon annan som kommer hit snart är mamsen!! Ahhh ska bli sköönt :P
Nee nu måste jag skynda på lite här, tänkte överraska broshan med en go middag nu när han kmr hem, han har vart borta över helgen och jag saknar geeken redan..så mycket att jag till och med bestämde mig för att försöka mig på att göra en gó sallad till honom! Och ni som känner mig vet att jag aldrig, någonsin, gör (lagar?wtf) sallad hehe..Wish me luck!
Haaaa en najs måndag snyggingar..pussspusss

I brist på bilder här så får det blir en bild på finaste Saranda och mig, detta var för något år sen i Kosovo..Jag, Saranda och broshan hade några riiiktigt roliga dagar tillsammans där då!! Goooa minnen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: