Gona

Last day of February 2012

Kategori: Allmänt

Aahh va tråk! Skrev ett långt inlägg här igår och såg precis att den inte ens puplicerats. Well well sånt som händer I guess.
Anyways, såg ni vilket fint vääääder idag? Så underbart att vakna upp till!
Idag har jag bara hängt med grabbarna och haft det chill.
Nu väntar jag på att broshan ska komma hem eftersom jag har dötråkigt själv. Har lust o utklassa han på lite spel hehe ;p
Nee nu vet jag inte vad jag ska skriva mer lol dålig bloggperiod, så ja drar! Hoppas ni har en underbar kväll finisar, pooosss!

Kommentarer

  • Trendelina säger:

    Hej hej! Jag funderar på att åka till L.A i sommar. Kan du inte visa lite bilder från L.A, så jag kan se hur det typ ser ut haha :) Vore ju faktiskt jätte snällt utav dig.. Ha det bäst, love your blog

    2012-03-01 | 19:53:33
  • GONA säger:

    SV Trendelina: Hey! wow coolt namn! Ohh va kul! Jo visst kan ja göra det, men det får bli lite åt gången eftersom jag har typ tusentals bilder haha :p hoppas du får en gryyym resa o ha det bäst du med! I love that u love my blog hihi lol pusss

    2012-03-01 | 22:39:59
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • fanis säger:

    för vacker!! <3

    2012-03-04 | 19:08:22
  • GONA säger:

    SV Fanis: Oh tack fina duuu <3

    2012-03-18 | 17:52:15
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: