Gona

Monday

Kategori: Mode

Helloo motoo..yep I'm such a dork.
Oh e helt slut!! Märks att de va länge sen ja hade mycket grejer på G samtidigt i mitt liv haha..jobbigt alltså :p
Imorse var jag o gjorde ett slags prov i skolan, and yes I nailed it agaaain! Hade fan saknat känslan av att va riktigt grym på något skolarbete haha sista året i gymnasiet där va ju inte direkt så effektivt så att säga hehe..men nu går det grymt bra, får se till att det fortsätter såhär bara =)
Anyways stack o träna under min enooorma håltimme och sen ville Arre att jag skulle förbi honom så jag stack dit ooooch...*trumvirvel* åt sallad!!! Haha för första gången i mitt liv åt jag en tallrik sallad. Med pasta och kyckling då men still, aldrig ätit portion med sallad. Stolt tjej haha. Men ja, ja måste säga att FYFAN, varför äter folk sallad? Det är så himla äckligt blööh fick anstränga mig för att svälja ner skiten alltså haha..Helt seriöst tror jag aldrig jag kommer börja gilla sallad, känns helt omöjligt o tycka om det,,buuhu..
Hursomhelst efter det blev det skola igen och efter skölan mötte ja upp Arrebarre igen så åkte vi heem.
Här hemma har jag bara diskat o plockat undan, tagit en dusch o nu tänkte jag börja med middagen. Efter det blir det pluggpluggpluggg.
Hejdå dagboken hehehhe ne haha skojar känner mig fett gay när jag bloggar ibland alltså haha weirdo.
Ha en söft måndag snyggos! Posss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: