Gona

Exhausted

Kategori: Mode

Guuud va skönt o ta en lååång varm dusch o sen bara krypa in under täcket i värmen o kolla på favoritserien, Family guy ofcourse =)
Stack till gymmet innan och var där i två och en halv timme haha ja så snacka om att jag var döööd efteråt, kändes som jag knappt kunde gå för mina fötter var så ömma. Och dödshungrig som jag var läängtade jag hem och just dåå av alla tillfällen var det fel på vagnarna så ja fick stå och frysa IHJÄL i typ 20 minuter tills broshan kom förbi med en taxi, min räddare i nöden haha..ne men fyfan, de var fan vinterväder ute ikväll!! Ush..stackarss alla människor som inte har tak över huvudet, som inte har möjlighet att duscha sig rena o varma o ha en säng o lägga sig i..va hemskt.
Anyways..eftersom mina bröder tyvärr inte vill agera slavar så får jag massera mina egna fötter haha buhuu önska jag låg på stranden i Barca nu o bara kunde vifta åt en thaimassör som kom o gjorde sin grej på mig..menmen får gö de bästa av situationen =) Godnatt finisar!! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: