Gona

Blablabla

Kategori: Allmänt

Hey!
Hoppas ni mår braaa! Det gör jag =)
Ligger i sängen o tänkte ta o sova strax.
Hade ingen blogglust igår då jag var helt utmattad, efter morgonträningen blev det en runda med mami och lillebror på stan sen kom mina knasiga vänner o joina och då drog ja med dom på thaimat. Jag, broshan och killarna bara gick runt och barnsla oss o fick massa skrattattacker som vanligt haha..love ❤
På kvällen stack jag över till Shabbu där Nina också var och där blev det snack om allt möjligt o så lite planering inför nästa helg, vi blev kvar till vääldigt sent haha men det var kul, sånna degkvällae behövs verkligen ibland.
Anyways idag betstod inte denna dag av så mycket mer än träning. Och så har jag och broshan börjat följa en ny tuung serie haha ja dör så rolig den är..Eastbound & down!
Nu ska jag sova. Godnatt och dröm sött finisar! Pusss

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: