Gona

Bad bad day

Kategori: Allmänt

Ahh det märks fan att det är fredag den 13e idag!
Nu ska jag bara klaga en massa här så ni som inte vill ha massa negativ energi..stop reading! Lol..
What a shitty day! Jag var helt död och hungrig efter skolan och när jag går ut ser jag till min fasa så jäkla mycket regn att jag bara ville skjuta mig själv. Eftersom det var någorlunda soligt på förmiddagen valde jag idiotiskt nog att ha på mig converse! Lol ah dom blev ju såklart genomblöta..Hade så jävla mycket skit att bära på, regnet bara öste ner på mitt ansikte, eftersom jag inte hade med mig något paraply, mina böcker blev blöta så jag försökte täcka dom samtidigt som jag försökte skynda mig till hållplatsen samtidigt som mina fötter var iskalla o ja knappt kunde se från regnet i ögonen. Jag paallade verkligen inte gå o träna ville bara hem o gömma mig under täcket men jag tänkte att sämre än såhär blir det ju inte, träningen gör mig åtminstone alltid gladare och piggare. När jag väl kommer fram till hållplatsen inser jag att det självklart inte åker några vagnar!! Perfeeekt! Då fick jag gå i regnet till nästa jäkla hållplats och då när jag väl kommer fram till gymmet så byter ja om och går in o väntar i pass-salen..väntar o väntar..går o frågar vad det är som händer och dååå får jag ju det underbara svaret att passet är inställt!!!! =) hur gött? Alltså det värsta är att jag va tvungen och dra därifrån eftersom jag inte längre kan träna på gymmet innan jag fått tag på några bra allergitabletter, det är så jävla dammigt där att det känns som man sprutar mintvätska rakt i näsan på mig, är nämligen allergisk mot damm..o det suger så jävla hårt för det svider så jäklaaa mycket.
Anyways, antar att det enda bra med denna dag är att mamma hade bakat pizza när ja kom hem..❤
Åhåååå nu såg jag precis att kl e 10 och jag hann inte gå till ICA.
FML bigtime..Puss / bitter tjej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: