Gona

Sept. 9, 2011

Kategori: Allmänt

Heey you guys!
How u doiiiin? Haha älskar den meningen.
Me, I'm doing good in the hood. Har shoppat finfina saker både igår och idag. Idag var det så varmt att man hade lust att dyka från bron in i sjön. Bodde ju definitivt gått och badat vid sjön istället för att virra runt i stan men vad gör man inte för shopping?
Fick köpt ett par assnygga Frankie Morello skor idag som ni ser på bilderna nedan och så ett par riktigt snygga rock t-shirts från märket Chaser LA och måste säga att dom absolut har bland dom snyggaste t-shirtsen ever!! Gosh!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att packa väskan. Tänkte nämligen ta flyget ner till mitt kära Kosovo imon. Ohh ska pussa ihjäl min lille Aurreli!! Har saknat honom sååå. Älskar att vara i Kosovo, man glömmer liksom bort alla sina bekymmer och kan bara slappna av o ha skoj! =)
I hope everybody haves a really great weekend! Pussssar

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Uppdatera oftare :)

    2011-09-09 | 22:01:04
  • S säger:

    har du tatuering? :)

    2011-09-10 | 14:48:50
  • Saranda säger:

    Du har det bra gon! Det hade inte varit fel att följa med dig till ks =)=) Ha det så kul loqk, I know You will! <3

    2011-09-10 | 19:15:17
  • GONA säger:

    SV Anonym: Ska forsoka, men det ar inte alltid jag hinner vad vid datorn so mycket tyvarr..KRAM!



    SV S: Ja =) Gjorde min forsta nar jag var i Hollywood!



    SV Saranda: Oh jag onska verkligen ni va med mig har, vi hade haft so kul, precis som forra oret..Po hajt se nesta or haha =) Flm shum zemer pussssss <3<3

    2011-09-13 | 21:13:05
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: