Gona

Friday

Kategori: Allmänt

Oh va jag alskar kanslan nar man upptacker en ny lot, artist eller band som man verkligen fastnar for! So grymt bra att man lyssnar om och om igen hela dagarna longa. =)
However, hoppas ni mor stralande och inte har ongest over ogjorda laxor eller longa arbetspass o sont trams!..hehe I know how it is. Sjalv ar jag avslappnad som fan. Why wouldn't I be? Har ju i princip fortfarande semester haha..
Nej men jag sitter faktist och kollar upp lite skolor lite har och dar. Har ingen aning om vart vinden tar mig nasta gong, det ar det jag klurar po just nu faktist..det ar inget latt val alltso. L.A var alltid so sjalvklart for mig att jag aldrig ens la en liten tanke po nogot annat stalle i varlden hehe..Menmen det losar sig till slut, det gor det alltid =)
Nu orkar jag inte sitta vid datorn mer, ska halla upp en drink och gora nogonting utav denna fredagskvall hihi, pussspuss!

Bjuder po en bild po mig och mina syskon i albanska folkdrakter. Jag stor uppe po soffan med broshan hangades over mig och preciis efter att fotot togs ramlade jag ner det ar darfor jag ser so anstrangd ut hahaha..Oh good old times!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: