Gona

Rubrikslös...

Kategori: Allmänt

Heeello dudes! Mmm har precis atit goaste frukosten..Min tete skammer alltid bort oss med so goo mat! Men jag ar en son tont, for vet ni va ja saknar? Flingor..ehh ja menar vem fan saknar det, vafan saknar JAG det for? Jag gillar inte ens flingor so mycket..Haha yeah okey I'm weird. (Btw so smakar inte flingor med youghurt riktigt samma sak har..hehe)
Huuursomhelst, igor blev det en tripp till Prishtina, vi var och halsa po min kusin Lia..Vi kom tillbaka mitt i natten nongong. Jag har lite grejer att fixa har e Ferizaj det ar darfor jag inte riktigt an kan go och vara hos min granny o faster o dom i Prishtina en langre tid. Men snaart so!
Occccccccch MAMMA KOMMER PO LORDAG =) Wihoo, vi lyckades tjata hit henne!! Hihi..Ska bli kuuuul =)
Nu ska jag dricka en liter vatten haha sen ska jag ivag och fona mitt har, halsa po morfar & co och lite annat.
Hoppas ni har en rolig dag, skickar lite soliga pussar herifron hehe PUSSS!!

Diggar den har outfiten, men vaskan hade jag bytt ut, tycker inte att den passar in riktigt :p

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är du kristen eller katolik? Eller du kanske inte är religös men vad är du i "grunden", tänkte med tanke på väskan :)

    2011-09-15 | 15:23:37
  • GONA säger:

    SV Anonym: Alltso nar det galler att bara kors so har jag inga problem med det, tycker inte att det ar nogon big deal. Sjalv har jag ingen religion, jag tror bara po Gud. Men min slakt o so ar muslimer. Och hemma firar vi muslimska hogtider men aven nyor (vilket dom flesta muslimer inte gor) soo jaa haha i grunden ar ja val..ingenting? Mamma och pappa har alltid sagt att vi ska valja voran egen religion nar vi vaxer upp =) Kram!

    2011-09-15 | 18:20:26
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • qikriki säger:

    u knaqe n kosov bre! Hos mig är helgerna dom enda tillflykterna, dom enda 2 dagarna i veckan som man får vila ut och softa lite.. sen är det skola skola skola som gäller för hela slanten. Kalla hälsningar från Swe! :)

    2011-09-17 | 18:56:10
  • GONA säger:

    Hahahaha allahile kush je bre qikrik? Pom thimesh valla qe viq me nshkoll po miresh po hajt se edhe ty dvjen vakti najher me pushu haha =) Vaaaarma halsningar fron Kosovoooo =)

    2011-09-17 | 23:17:01
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: