Gona

September 28, 2011

Kategori: Allmänt

Hey!
Bloggtorka po hoog nivo her! Blir helt tom i hjarnan sofort jag ska blogga haha..Och dessutom orkar jag inte go upp till andra voningen och hamta kameran i mitt rum so do blir det ju annu mer trist att blogga hehe..
Men eftersom lasarantalet av nogon konstig anledning gor uppot ist for ner so kanner jag att jag ando moste in och skriva ett par rader..everything to entertain you guys! ha :p
Idag har jag haft extremt ont i magen hela dagen men det har inte hindrat mig fron att virra runt overallt utom her hemma haha..Moste passa po och snacka lite skit om albaner ockso..alltso ibland kan ja fan inte lota bli att tycka vort folkslag ar som DJUR. Herregud trafiken her e hemsk. Gor knappt att kora bil, folk bara gor ut i gatorna hur som helst. Jag har borjat med att trycka i gasen hort (med kopplingen soklart) bara for att skramma dom haha, you should see their faces..
Sen har jag tusen andra klagomol po albaner men jag antar att jag kan holla dom for mig sjalv. Om jag borjar so lar ju alla icke-albaner verkligen tro att albaner ar djur haha..
Huursomhelst, nu tankte jag tappa upp ett bad i jacuzzin och bara ligga dar uppe och dega, kedjeroka och dricka nogot gott..mm loter harligt!
Hittade precis en bild po datorn som jag kan visa po kara jacuzzin, som jag aalskar soo. Det var medans den byggdes so det var inte helt klart har. Visst ar den fin!? Hade nogra javligt roliga tillfallen med den i somras haha..

Kommentarer

  • Mirna säger:

    Jacuzzin har du inte berättat om! LYX! Vill också :(

    2011-09-28 | 22:27:33
  • ilaf säger:

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!

    2011-09-30 | 00:20:58
    Bloggadress: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: