Gona

Sept. 21, 2011

Kategori: Allmänt

Hey!
Shit va trott jag ar!! Var uppe till halv 6 med min kusin imorse haha. Vi satt ute po balkongen, tjotade en massa och kedjerokte i flera timmar o sen blev det filmen Limitless..grym sjuuk film!
Igor osregnade det har i Kosovo. For forsta gongen po lange tyckte jag det var so sjukt skont. So skont att vi gick ut i osregnet och blev helt genomblota, alla tyckte vi var galna men ja, vi ar ju lite speciella haha..Vi gick ivag och kopte gott for o mysa her hemma omringade av massa kuddar och filtar. Idag regnar det inte men det ar kyligt, so perfekt dag for mig att inviga min snyyygga jacka som jag kopte for ett tag sen =)
Ska namligen aaantligen ivag o fixa naglarna hos Marigona. Marigona ska till Marigona hehe..Jo salongen heter soklart Marigona..I mean ofcourse I wouldn't go anywhere else!! :p
Sen tankte jag ringa mami och kolla vart hon holler hus. Vi ska namligen inreda vor lagenhet som vi kopt her for ett tag sen och jag fick ju faktist aran att leka inredare so hon for inte sticka ivag nonstans o shoppa utan mig ju haha..
Aja jag hoppas hursomhelst att ni for en rolig dag!! And SMILEEEEEE, BE HAPPY!! Det finns ju so mycket att lee for =) Idag ler jag extra mycket for att jag ar superduperglad att jag snaart kommer att fo besok av mina favorit storasyskon hehe..Jag saknar dom so det gor ont inuti!! (never even thought that was possible!) Soo ja, vi ska ha so himla kul ohhh langtar ihjal mig. Brukar fo regelbunda sms av dom nar dom har chillkvall tillsammans och skriver att det ar bara jag som fattas, ohh do ler jag och vill borja lipa po samma gong! Mina fina syskon..va vorre livet utan er!!!
PUSSSSSS po alla glada sjalar dar ute!
Idag vill mina oron lyssna po detta, om och om igen :) Gor ju inte att trottna!

Kommentarer

  • Adriana säger:

    Älskar att du är positiv!!! Det smittar av sig hihi :) åh, var har ni köpt lägenhet? Vi har nämligen också gkort det hehe :P

    2011-09-21 | 16:45:21
  • GONA säger:

    SV Adriana: Oh va glad jag blir!! Va roligt att det smittar av sig! =)) Jasso, i Ferizaj ni med? Va kul! Voran ligger vid kommunen mitt i stan, du kanske vet den storaaa ytan i stan dar det typ bara e asfalt ingenting po, mitt emot den dar vid vagen med cafen och butiker ar voran. Vart ar eran :D? Kram!

    2011-09-21 | 22:03:54
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: