Gona

me against enemies, me against friends - somehow they both seem to become one.

Kategori: Allmänt

Familjen ar verkligen allt du behover. Spelar ingen roll vad folk sager, jag tror inte po evig vanskap. Jag har markt att manniskor ar alldeles for egoistiska for det. Mitt misstag har alltid vart att jag tror for gott om folk. Jag ar villig att gora so mycket mer for andra an dom ar for mig. Men nongong vaknar man upp och inser det och do vill man inte ha med nogon att gora, bara sina alskade syskon som alltid finns dar for en, oavsett vad. Och for det ar jag evigt tacksam och alskar dom mer an allt annat po den har jorden. Min familj ar guldvard, kan inte beskriva hur fantastiska dom alla ar. Man moste helt enkelt uppleva dom =)
Getoar, jag, Arber och Albana..vort lilla harliga gang haha..<3

Kommentarer

  • A säger:

    word!!det stämmer verkligen. folk är verkligen alldeles för egoistiska.

    2011-09-20 | 13:16:55
  • Alba säger:

    U know we love u too sista!! De e inte det samma utan dig, saknar dig!! ses snart för syskon rewunion<3 Te duuaaaa

    2011-09-23 | 21:13:26

Kommentera inlägget här: