Gona

Love this song

Kategori: Allmänt

Hey! Hope u all are doin great!
Sjalv mor jag underbart men ar trott som fan. Jag vet inte vad det ar med Kosovo som alltid for mig att kanna mig soo utmattad heeela tiden. Jobbigt alltso haha..
Hur som helst, igor hjalpte jag till her hemma lite, mamma kom ju hit och hon och pappa alskar att ata nogon slags hemalagad grej som man gor med speca so mamma o tete holl po hela dagen igor med det (JA, hon vill ta med sig hemlagad turshi eller va det nu ar till Schweiz hahaha) so jag bestamde mig for att hjalpta till och min kusin hade tagit massa bilder po mig HAHA ser ut som en sann albansk hemmafru.
For lagga upp fler bilder nogon dag, men ni som hangt med lange vet hur lat jag e med sont...
Idag har jag vart po posten och skickat ivag lite brev och sen blev det fika dagen long, som tur ar bloser det lite idag, so sjukt skooont!
Nu funderar jag po om jag orkar dra och fixa naglarna eller om jag ska gora det imon...ohh moste jag vara so sjukt laaaaaaat..haha orkar inteee! jaaaaaaja for se va ja gor. Ni for ha det bra solange iallafall! Pusssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: