Gona

Fashion

Kategori: Allmänt

Hey!
Idag har jag fått såå himla mycket inspiration att jag till och med satt o rita i någon timme. Jag har aldrig varken tid, ork eller lust o rita bl.a för att jag ritar väldigt fult ändå haha. Men efter att ha brainstormat lite på internet så har jag både insett att jag tycker det är kul att rita och att mode är verkligen det jag vill jobba med. Har vetat det länge men ibland får jag en sån där våg över mig som gör mig ännu säkrare på mitt beslut. Även fast mänskliga rättigheter också intresserar mig mycket tror jag mode är mer något jag vill jobba med HELA livet, som jag alltid kommer brinna för ni vet.
Och förövrigt känner jag för en riktigt stor förändring. Dom senaste åren har jag verkligen inte brytt mig om min stil. Fastän jag älskar kläder och skor och coola stilar så har jag själv inte haft lust att klä mig på något speciellt sätt i Sverige. Tycker helt enkelt det är tråkigt att klä upp sig där. För tycker du någonting i affären e snyggt så finns det antagligen 1000 andra tjejer som också gör det och då är det ju ingen ideé..I don't know men min poäng är att jag vill göra nått nytt. Köpa en ny garderob eller ändra frisyr helt eller vad som heeelst! Känner bara för en stor förändring! Vill ha en fresh start..wuuhh har nog blivit FÖR inspirerad idag av vackra ting så att jag bara svävar någonstans här uppe haha..
Hursomhelst, kände bara för o skriva av mig lite!
Hoppas ni haft en grym helg. Nu ska jag kolla film med min family sen blir det läggdax, imon har jag lite ärenden o handskas med! Pöss
Inatt ska jag drömma om dessa underverk från Jeffrey Campbell..någon som vet vart man kan få tag i dessa!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: