Gona

Back

Kategori: Allmänt

Ibland händer saker i livet som gör att man ändrar riktning, man byter väg helt o hållet.
L.A har vart min dröm så länge jag kan minnas men jag har återvänt. Jag har lärt mig så sjukt mycket om mig själv under den korta tid jag var borta. Det var som att hela min värld helt plötsligt vände upp och ner medans jag inte riktigt visste vart jag skulle stå. Har haft den bästa och sämsta tiden i mitt liv samtidigt. Vet inte hur jag hade klarat allt det här utan min syster och mamma vid min sida, dom har hjälpt mig så oerhört mycket att jag aldrig kan tacka dom nog.
Jag har lärt mig om vilka vänner som faktist är riktiga vänner, vilka som egentligen bryr sig. Jag har vart mer social i USA än jag typ vart sammanlagt under hela mitt liv haha. Pratat med så många nya människor och hittat såå många olika visitkort i plånkan efter vilda utgångar i Hollywood. Gjort en tatuering i Hollywood som står för min familj. Har festat med Will.I.Am, har sett Charlie Sheen, Fergie och Paris Hilton med sin syster Nicky. Paris var den enda jag hade möjligthet att ta kort med, eeendast för att jag lovade mina syskon att ta kort med alla kändisar jag ser, annars hade jag fan aldrig gått fram till Paris och snackat haha, gillar inte riktigt hennes stil eller vad man ska kalla hela hennes TV-personlighet..
Hur som helst får jag se vad som händer nu. Jag kommer nog aldrig bo i USA, inte som ensam tjej sådär iallafall, men jag älskar fortfarande USA och kommer definitivt tillbringa många semestrar där. Jag funderar på lite andra ställen i Europa nu men först ska jag ägna lite tid åt annat. Jag är ung och har hela livet framför mig, jag behöver inte stressa. Jag följde min dröm och åkte men upptäckte att dreams can change. And if a place doesn't make you happy then you shouldn't be there.
Kommer självklart inte bo i Sverige nu, har fått nog av Sverige..för alltid! Funderar på att lära mig ett fjärde språk faktist..but we'll see about that! Nu ska jag umgås med min fina familj.
Ha det fint allihoppa!! Puss

Kommentarer

  • Patricia säger:

    oh hoppas allt blir som du tänkt o att inget hemskt hände dig där borta. Har följt dig i snart 2 år o jag vet verkligen hur mycket du ville åka :) men lycka till med allt (& bara våga sluta blogga haha!)

    kram!

    2011-09-07 | 02:19:48
  • GONA säger:

    SV Patricia: Haha va sot du ar! Nejdo ingenting hemskt hande mig darborta, tack for omtanken! Oh va roligt att du foljt mig so lange, taccck tack!! Hahaha ska forsoka :p annars blir det bara losenord, men du kan fo losenordet!! Stooor kram po dig!

    2011-09-13 | 21:09:20
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: