Gona

13/9/2011

Kategori: Allmänt

Hej peeps!
Angrar lite granna att jag inte tog med mig min egen dator nu..tycker det ar so trokigt att blogga utan alla bokstaver och utan bilder..bland annat darfor uppdateringen ar so kass..Meeenmen, for val gora det besta utav situationen och blogga endooo hohoooooooo =)
Idag har jag bland annat virrat runt po stan i den stekheta solen och fixat med massa dokument och grejor, sen stack vi och ot glass i solnedgongen ockso. Skon dag men to be honest hade jag garna velat ha det ungefar 5 grader kallare iallafall..jaa ja vet att jag inte bodde klaga men det gor ju fan inte att vara utomhus juuu! Jaja hursomheelst, imon blir det nog Prishtina, for se om vi hinner fixa bilen bara =)
Tjatar po mamma att hon ska komma hiiiiit, allt blir so mycket roligare nar hon ockso e haaar, men hon orkar inte med varmen =( meeeh ska forsoka tjata lite till hehe...
Nu ska jag ut i balkongen och mysa med mina fina! Pusssspuss

jaaa, ni ser...det ar inte liite varmt har..haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: