Gona

Oktober 6, 2011

Kategori: Allmänt

Hello ladies and gents!
Hope u doin gooood in the hoood..Sjalv mor jag underbart, wuuh visst ar livet harligt?
Idag har jag bara slappat - som vanligt hehe..Hangt po fik och tjotat, shoppat regnstovlar o sont dar nodvandigt. Nar jag holl po att svimma av varmen hoppade jag in i taxin och skyndade hem for att ta en harlig kalldusch och sen hoppa upp i soffan och kolla po film och dricka apelsinjucie..mums, fan va ja alskar juice.
Lagade min egen speciella middag idag ockso..jag undrar, kommer jag nogonsin tycka att maglagning ar kul?? Oh, jag hoppas verkligen det, for mina framtida barns skull haha..
Hursomhelst, nu ska jag knacka upp en redbull och ta en cigg..Basta kombisen ever alltso.
Imon ska jag ivag till Prishtina igen, so uppdateringen kan bli ganska kass. Men stannar inte so lange =)
Ha en goo kvall peeps! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: