Gona

Lalalala whatever

Kategori: Allmänt

Hey!
Allt bra med er? Med mig är det okey, är ganska deppad för att broshan åkte hem idag bara. Blir så tomt när någon av mina syskon sticker iväg. Tuur att syrran kommer på fredag!! God knows we have soooooo much to talk about!! Ska bli galet skoj.
Annars så, tja..har jag bara tillbringat dagarna, kvällarna, nätterna med min fina bror. Skapat nya goa minnen, återupplivat gamla. Älskar min storebror, han är så godhjärtad och gullig.
Anywayssss...Har ni haft den där känslan nångång där ni känner er helt fucked up? Fucked up i huvudet. Man har så många ideér, planer, drömmar, viljor och önskan att någonstans bland allt detta så tappar man bort sig själv? Man drunkar i allting och vet inte hur man ska ta sig upp.
Jag vet att jag alltid antas se det positiva i allt och att alltid skratta och vara glad. And yeah suure, jag är fortfarande den där tjejen, men ibland känns det som jag behöver ge lite extra för att vara den tjejen. Det behöver jag inte vanligtvis, vanligtvis kommer det naturligt.
Jag vet inte vart jag vill komma men det här men vad jag försöker säga är att jag är förvirrad och jag är i en kris med mig själv, där jag försöker komma på va jag vill göra härnäst. And believe me, this shit is not easy.
Antar att jag dessa tankar får vänta liite till, då jag kan få lite råd av den enda personen vars råd jag faktist tar till mig..Min fina bästa vän och syster <3
Ahh whatever nu ska jag fortsätta mitt filmmarathon här, vi hörs! Pussss
Bild från en dag i Hollywood all by myself. Var verkligen min egna bästa vän i USA haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: