Gona

Monday morning

Kategori: Allmänt

Gooooodmooooorning peeps!
Hoppas ni haft en god natts sömn o allt sànt där. Själv känner jag mig ganska sà utvilad, trots att jag var uppe halva natten och brainstormade hela internet efter en snygg svart pälsjacka..utan resultat =( àngrar ihjäl mig nu att jag inte köpte en svart variant av min vita pälsjacka ocksà, den är bäst!! Varm, skön OCH snygg!! Love it. Menmen..jakten fortsätter I guess.
Anyways, idag ska jag iväg med mamma och pappa. Vi ska göra om hela lägenhet och dom väntade in mig för att hjälpa till med inredningen sà det är det vi kommer syssla med idag. Leta inredniiiiiing, wihuu jag älskar sànt! :)
Men ska försöka tidsställa nàgot inlägg under dan iallafall, ha en SKITBRA dag och lova att leè en massor - life is beautiful (=
Pussss

Min älskade pälsjacka


Den svarta varianten..buhuu visst är den fin??

Kommentarer

  • Anonym säger:

    gooonis! jag såg en jätte snygg svart pälsjacka i prag i zara! den kanske finns på online shoppen? har du kollat? puss puss :D

    2011-10-17 | 17:21:04
  • GONA säger:

    Oh jag kollade in hemsidan och sprang iväg till Zara direkt nästa dag efter jag sàg din kommentar men nothing =( Hittade ingen svart pälsis överhuvudtaget. Men taaack för tipset bästa du!! Pussss

    2011-11-02 | 01:41:11
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: