Gona

October 16, 2011

Kategori: Allmänt

Hey!
How u doin??
Själv màr jag greaat! Haft en riktigt skön dag!
Började dagen med att mamma hade lagat riiiiktig god frukost. Mums. Mamma är verkligen en mästerkock.
Sen stack vi och spelade pingis, broshan och jag. Haha kan verkligen konstatera att vi bàda är riktigt dàliga förlorare..Visste ni förresten att jag har spelat pingis? Haha har typ testat alla slags sporter..Var en liten hyperaktiv unge.
Hur som helst, senare stack vi ut pà en promenad och gick till Starbucks för fika. Snackade framtidsplaner och kärlek haha, min lillebror är världens sötaste.
Senare, efter att ha degat ett tag, sà bestämde vi oss för att ta ännu en promenad bort till MC och käka oss riiktigt mätta. Alskar att dom har schrimps i MC här. Mumsss.
Nu chillar vi bara och lyssnar pà musik tills vàr film laddas klart, sen blir det movienight med familjen =)
Ha det fint! Pussss

Lillebroshan =)

Jag idag, i en riktigt höst-outfit hehe..

Mmmmm...
Här fàr ni en bild där ni kan se min tatuering ocksà, som jag gjorde i Hollywood. Love it with all my heart!!

Kommentarer

  • Saranda säger:

    Ohhh den var sååå snygg! Väldigt lyckad tattoo! =)=)

    2011-10-17 | 19:07:12
  • GONA säger:

    Visst är den!!! Jag älskar deeeen! tack sà mycket saranddd pusssssssss =)<3

    2011-11-02 | 01:42:14
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: