Gona

Mormor

Kategori: Allmänt

Hey!
Harliga halsningar fron ett regnigt Kosovo! Men det gjorde mig inget att det var en regnig och gro dag, tyckte for forsta gongen po lange att det var riktigt mysigt.
Idag var jag och besokte mormors grav. Nar jag var dar i somras med mamma och syster so hade det vaxt jattemycket ogras runt omkring som nastan tackte graven, so man fick flytta po alla kvistar for att se nott. Det gjorde mig ledsen po nott satt, kande bara att jag ville fixa det. Har velat fixa det sen jag kom hit so idag packade jag ner massa tradgordstillbehor och handskar, stack ivag och kopte fina blommor och okte ivag till mormor. Men tydligen so hade dom klippt allt ogras redan so det var borta. Jag behovde bara klippa av nogra kvistar och lagga blommorna.
Blir so kanslomassig dar, jobbigt som fan, aven fast det var so monga or sen.
Det basta jag vet ar att sitta och lyssna po mina foraldrar nar dom berattar om mormor och farfar och min storsta drom i hela varlden ar fo uppleva dom. Tank va livet hade vart annorlunda om jag vaxte upp med tvo so fina och viktiga manniskor. Det gor alltid ont i mig nar jag hor folk beratta om sin mormor eller farfar..uppriktigt sagt blir jag riktigt avundsjuk..
Hursomhelst, nu moste jag tanka po annat so jag inte blir nedstamd..Ska umgos med mina kara kusiner, kolla po film och kaka popcorn (=
Ha en fin kvall!! Puss
Finaste mormor ♥
♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: