Gona

Tuesday, October 4, 2011

Kategori: Allmänt

Heyy! Long time no see! Vart ivag under helgen och inte haft tillgong till internet darfor uppdateringen sugit hehe..
Var i Prishtina och halsade po, hade lagenheten for mig sjalv storre delen av tiden eftersom granny okte ivag till Makedonien. Det var soft. Har kollat po hundratalsfilmer, lagat go mat, shoppat fina saker till mig sjalv och familjen och bara njutit!
Pappa har aven bokat biljett till mig, oker hem till Geneve den 15e, ohh ska bli so skont! Har saknat dom so mycket! Och har faktist borjat trottna po Kosovo, men vill hinna med och se Xzibit som kommer hit den 11e wohoo =) Ska bli funfuun.
Det forsta jag ska gora nar jag kommer till Geneve, efter att ha kramat ihjal pappa mamma och lillebror ar att dra med lillebror till McDonalds och ata tills vi spricker :) Jag trodde, efter att ha smakat po MC i USA, att jag aldrig mer skulle sakna maten dar men it's something about it, konstig dragningskraft haha..
Forresten, idag kom jag po att det ar andra oret i rad som jag har longsommar, jag menar t-shirt och shorts i Oktober ar fan inte fel alltso, jag ALSKAR det!! Ar so glad att jag ar klar med trokiga groa Sverige..onska bara att inte mina syskon va kvar daaar so jag slapp go po svensk mark igen, ever. Haha.
Nu ska jag ringa och prata lite med kara mami sen blir det ut po kvallsfika, ha det fint! Pusspuss

Igor dromde jag fina drommar om min dromkille har ovan haha..gissa om jag vaknade besviken? =(

Kommentarer

  • Tina säger:

    Har du inga vänner kvar i Sverige (tjejkompisar)?

    2011-10-05 | 01:56:38
  • GONA säger:

    SV: Valdigt fo tjejkompisar kvar i Sverige =) Kram

    2011-10-05 | 11:17:46
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • l.u säger:

    hejsan... de är såhär att jag ska ha fest nästa lördag.. och undrar om du har några bra danslåtar på albanksa som du kan skriva här på bloggen så jag kan få hjälp med att ha några bra.. hihi TAAck!

    2011-10-05 | 22:49:30
  • Tina säger:

    Får man fråga vad som har hänt och vilka du har kvar? du hade så många bra och nära. kram

    2011-10-06 | 02:22:20
  • GONA säger:

    SV Lu: Hey! Yeay va kul =) Hoppas det blir lyckat! Hmm, jag ar inte varldens basta po albanska lotar haha men sjalvklart ska jag forsoka, kommer upp ett inlagg snaaart, sofort jag for lite tid over! Kram!

    2011-10-06 | 11:12:39
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV: Yes det hade jag, men man vaxer ifron varan helt enkelt! Folk valjer olika vagar i livet. Dessutom ar man mer naiv nar man ar yngre. Kram po dig "Tina" =)

    2011-10-06 | 11:15:47
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Nina säger:

    Fyfan va snygg han är!

    2011-10-07 | 18:00:40
    Bloggadress: http://yugovici.blogg.se/

Kommentera inlägget här: