Gona

Smile

Kategori: Allmänt

Waaazzzuuppp??
Hope u doin göööd. Jag mår underbaaart! hihi..Min syster är ju ÄNTLIGEN här så hur kan ja må annat än underbart =)))
Hon är inne i duschen så jag passade på att uppdatera lite här.
Efter att vi hämtat henne på flygplatsen så kom vi hem och åt pite och tjötade på här hemma med familjen sen stack vi till Starbucks och fikade i fleeera timmar med mamsen. Efter ännu en massa tjöt stack vi hem igen och chillade här hemma tills vi bestämde oss för att sticka till parken och lätta på våra hjärtan haha och uppdatera varan om allt som skett under tiden vi inte setts. Sååå sköönt att ses igen och bara prata ut. Älskar att min syster alltid stöttar mig i allt jag vill göra. Ahhh feel sooo great! Allt känns plötsligt så bra igen efter att man pratat med henne :)
Iaaallafall, nu måste jag dra! Vi hörss när vi hörs, blir som vanligt sämre uppdatering nu men det förstår ni säkert :p
Ha det så jävla göttttttt, pössss!!

Kommentarer

  • Alba säger:

    Haha, Fresh Prince <3<3 trevlig blogg du verkar ha btw!

    2011-11-02 | 01:07:44
    Bloggadress: http://albanav.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Alba: Haha bästa!! Thaaank u!! =)) Detsamma! Kram

    2011-11-12 | 20:03:37
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: