Gona

Monday morning

Kategori: Allmänt

Ahh my goddd! Haha har verkligen vart helt OFF. Men som vanligt, so blev det andrade planer haha..Stannade kvar i Prishtina hos min koosiin, vi var ivag och kopte fiiint matrial och hon fixade en fin klanning till mig. Min kusin ar namligen stylist..Dafina Zeqiris personliga till och med. So det ar faktist lite coolt att hon mer eller mindre har blivit en "kandis" har haha do hon klar en massa kandisar..:)
Anyways, sen har vi sett masssor med filmer, har vart fett nice. Nu tankte jag strax dra ivag och kopa med mig frukost och dra till hennes atalje eller vad man nu ska kalla deeet. Sen idag drar vi till Ferizaj och sover dar, aaantligen mina kara klader som jag saknat haha..Men imon blir det antagligen tillbaks hit igen, ska bara kolla so vi for tag i lite Xzibit-biljetter. Han kommer ju hit o holler konsert imon so det vorre ju kul, om jag inte ar for lat imorgon haha..
Men nu moste jag sticka, borjar bli hoongrig hehe..Ha en fin dag so hors vi! Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: