Gona

laaaaaalala I find this title-thing very boring..

Kategori: Allmänt

Hajjj!!
Idag so har jag testat po livet som albansk man ockso..har ju tidigare testat po albanska hemmafru-sysslorna men idag var det dax att hugga och bera ved (for att holla varmt i vinter), do ville jag vara med soklart! Men blev lite ledsen i ogat for att jag inte fick hugga so mycket do dom hade betalat nogon for att gora det..I mean whataheckk I could do that for free!?
Anyways, imon ska jag ivag och kopa ett par gummistovlar so att jag ar fit and ready att dra och fiska med min morfar. Det ar en av hans storsta intressen och var ett av mina nar jag va yngre. Ohh va ja alskade att oka och fiska med pappa!! Vanligtvis brukar det vara en pappa&son grej men i vor familj var det mer en pappa&dotter grej haha..
Sen holler jag po att forsoka klura ut en liten grej som jag vill gora innan jag oker hem till Schweiz. Det ar ingen stor grej egentligen men jag kan inte sluta tanka po det so jag vill fixa det. Berattar mer nar jag for det fixat!
Nu ska jag fixa turkisk kaffe till min tete (jaaaa ja har lart mig wohoo haha *skitstolt tjej*) och halla upp ett iskallt glas Ice Tea till mig sjalv sen ska vi sitta ute po balkongen och bara tjota =)
Ha det fint! Godnatt PUSS!
hehe..kind of funny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: