Gona

Beautiful life

Kategori: Allmänt

Hey you guys! Äntligen inne på min egna söta lilla dator som jag köpte i USA. Har inte pallat ta ner den sen jag kom tillbaks. Gömde den så att lillebror inte skulle gå in hahaha är noga med att ingen får röra min lilla Macis, yeeye I know I'm a geek..
Hur som heeeeeelst! Igår var ingen vaanlig dag för igår kom nämligen min bästa storebrosha hiiit, haha shit så glad jag var. Hade saknat IHJÄL honom. Jag och min brosha är bästa vänner, sånna där som berättar allt för varan så jaa, ni förstår väl säkert att vi hade massssor att prata om haha..Vi var ute till typ 3 igår och bara tjötade och tjötade. Jag är så glad och så lycklig, saknar mina två storasyskon varje dag, känns så konstigt att bo så långt ifrån varan, speciellt med tanke på att dom två är dom bästaste vännerna jag har! Dom jag verkligen kan berätta ALLT för. Och nu är broshan här och sedan kommer syrran snart också. Så jag känner mig helt fulländad, superduper lycklig.
Men eftersom jag hela tiden är upptagen med att umgås blir det dessvärre färre blogginlägg såklart.
Men ska ändå försöka slänga in någonting ibland =)
Haaa det bra sålänge, pussss!!






Bjuder på lite bilder från min semester i Kroatien i augusti, här hade jag precis tagit en dusch efter en dag på stranden..Kom precis på att jag glömt att blogga om den resan haha..Anyways underbar semester, precis vad jag behövde efter USA-trippen :)

Kommentarer

  • Zakiya säger:

    du borde blogga mer för att du har en bra blogg :)

    2011-10-21 | 20:28:07
    Bloggadress: http://issawifes.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Har du flyttat till schweiz?

    2011-11-01 | 21:35:30
  • GONA säger:

    SV Zakiya: Oh tack!! Jag ska försöka, I promise =))



    SV Anonym: Yes! Ett tag sen nu :p

    2011-11-02 | 01:39:34
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Bara du eller hela familjen? Vilken omväxling det måste vara. Är det permanent eller bara för en tid?

    2011-11-02 | 01:48:22
  • GONA säger:

    SV: Halva familjen typ..Haha ja lite, spràket och vädret är iaf den största omväxlingen =) Naj bara för en tid, har tänkt bo här i ett àr ungefär sen fàr jag se vart jag drar iväg pà för äventyr hehe..

    2011-11-02 | 02:10:33
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: