Gona

Beautiful life

Kategori: Allmänt

Goodkväll ladies and gents!!
Hope u doin good =) Själv mår jag super! Är så himla glad att min ääälskade syrra är här imon!!! ÅHH känns som det gått ett helt jävla årrrr! Inte okej alltså.
Idag har vi storstädat och vart och handlat, mamma har tvättat o sånt där också, så det har vart en sån dag idag. But I don't mind! Ibland har jag sånna dagar då jag hoppar upp på morgonen och vill bara städa o städa varenda litet hörn men ibland god daaamnit, finns ingenting som kan få mig upp och städa haha..Behöver jag säga att dom sistnämnda dagarna av någon konstig anledning händer mycket oftare?? Ni som har följt med länge här vet antagligen vid det där laget hur lat jag är hehe..
Anyways, när vi kom hem sprang jag ner igen och skulle bara köpa "glass" men i själva verket köpte jag presenter till mami. Smink och så ett riktigt fint silverarmband hon tyckte om. Kände bara för det, ingen förtjänar presenter och uppvaktning lika mycket som min mami =)
Nuu ska jag iallafall föna håret (har typ lärt mig att föna det rakt wuuhuu *stolt tjaj*) sen blir det en sen middag och film! Vill sova tiidigt idag så imorgon kommer snabbare haha :p
Ha en bra torsdagskvälllll och kramas o pussssas massor =)) Kärlek är viktigt!! Pussss från mig till er!

Älskar den här låten galet mycket! Sååå skön..

Kommentarer

  • Alba säger:

    Hej gonqe:)) sitter på tåget nu. Vill bara komma fram nu!!! Min älskade syster det ska bli såååå roligt o ses, har saknat dig muuuuuuchuuuu:) te dua!! ses snart:))) mpuqqqqq

    2011-10-28 | 07:21:00
  • GONA säger:

    Ohhhh my lovley sisterrrrrrr I LOVE YOUUUUUUUU!!!!!!!! You are truly the BESSSSSSST =))))))<3<3<3

    2011-11-02 | 01:45:39
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: